Chcesz przyciągnąć do swojej firmy nowych klientów? Postaw na skuteczną reklamę z wykorzystaniem video marketingu!
Czym jest video marketing?
Termin ten odnosi się do działań reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem materiałów video. Chociaż najczęściej kojarzony jest on ze spotami wyświetlanymi w telewizji, to jednak w rzeczywistości ma znacznie szersze zastosowanie.
Video marketing jest obecnie bardzo często używany w promocji, ponieważ ma znacznie szersze zastosowanie niż kiedyś. Obecnie, poza wyświetlaniem spotów w telewizji, materiały video mogą być również używane w internecie, wyświetlane na telebimach, na ekranach znajdujących się w środkach transportu, sklepach, punktach usługowych.
Szerokie przeznaczenie oraz zróżnicowane możliwości, jakie niesie za sobą video marketing, spowodowały, że to metoda reklamowa, która jest doskonałym wyborem dla wielu firm.
Rodzaje filmów reklamowych – co wybrać?
Do kategorii filmów reklamowych zaliczane są różne rodzaje materiałów, więc warto zapoznać się z nimi wcześniej. Jakie z nich mogą być wykorzystane podczas promocji?
- Spoty reklamowe – popularne reklamy wyświetlane w różnych mediach, używane w outdoor marketingu, są skoncentrowane na promowaniu konkretnych usług, produktów czy marek i zachęceniu do skorzystania z oferty.
- Filmy produktowe – rodzaj filmów, które mają na celu zaprezentowanie danego produktu, na przykład jego budowy, działania, zastosowania.
- Filmy wizerunkowe – dzięki nim można zadbać o profesjonalny, pozytywny wizerunek firmy.
Warto też wskazać, że powyższe rodzaje materiałów mogą być realizowane w różnych technikach, na przykład do ich przygotowania mogą być wykorzystane specjalne statywy 360 stopni, drony z kamerami, animacje komputerowe 3D oraz 2D.
Sprawdź ofertę już teraz na https://www.storymakers.pl/video/filmy-reklamowe
Dlaczego warto korzystać z video marketingu?
Filmy reklamowe mają wiele korzyści w marketingu, dlatego też obecnie są one bardzo popularne i chętnie wybierane przez wielu przedsiębiorców. Dlaczego warto korzystać z video marketingu?
Przede wszystkim filmy reklamowe wyróżniają się wysoką skutecznością, ponieważ przekazują one informacje w sposób bardziej efektywny, łatwiejszy w zapamiętaniu przez odbiorcę. Mogą one również przedstawić to, czego nie można zaprezentować za pomocą tekstu czy samego dźwięku.
Również warto wskazać, że materiały filmowe mają zróżnicowane zastosowanie i dzięki temu są one bardzo efektywne w reklamie w różnych mediach, na przykład w telewizji, internecie, a także w reklamie zewnętrznej. To powoduje, że jeden materiał może być też używany na wiele sposobów.
Obecnie filmy reklamowe nie są również bardzo drogie w realizacji, dlatego przygotowanie profesjonalnej reklamy nie musi pociągać za sobą zaporowych kosztów. Warto wtedy zapoznać się z różnymi ofertami przygotowanymi przez agencje reklamowe specjalizujące się w realizacji tego typu materiałów dla klientów.